19 listopada br. przedstawiciele Adamedu wzięli udział w V edycji konferencji Strategia Lean, która odbyła się w warszawskim hotelu Aiport Okęcie. Partnerem merytorycznym wydarzenia była firma Adamed.

Motywem przewodnim wydarzenia była idea „Great companies, happy people”, łącząca dbałość o rezultaty biznesowe i zwiększenie produktywności organizacji z zaangażowaniem pracowników w rozwój firmy i realizację celów strategicznych.

Adamed na konferencji reprezentował Dariusz Deja, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji Międzynarodowej Adamedu oraz Bartłomiej Rodawski, Dyrektor Operacyjny Adamedu, który jako praktyk biznesu podzielił się swoją wiedzą z uczestnikami wydarzenia. Podczas prezentacji przedstawił m.in. case study z zakresu integracji farmaceutycznego łańcucha dostaw oraz kierunku jego rozwoju w kontekście zmian technologicznych. Opowiedział również o doświadczeniach Adamedu w zakresie budowy współpracy sprzedaży i operacji w ramach procesu S&OP oraz kooperacji z partnerami biznesowymi.

Organizatorem konferencji była firma Leanpassion, która zajmuje się przeprowadzaniem transformacji Lean w firmach usługowych i produkcyjnych.